Jak zaprojektować chwytliwą naklejkę reklamową?

Naklejki reklamowe to jedna z ciekawszych form reklamy. Są one na tyle uniwersalne, że sprawdzą się w przypadku każdej firmy, niezależnie od branży, w której działa. Sposobów na ich wykorzystanie jest wiele, wszystko zależy od naszego pomysłu oraz potrzeb.

Naklejki samoprzylepne – do czego możemy je wykorzystać

  •         Naklejki z logo firmy – doskonale sprawdzą się jako dodatek do zakupów lub prezentów dla klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Dzięki niewielkim rozmiarom można je umieścić w dowolnym miejscu, dzięki czemu dotrą one do szerokiego grona odbiorców
  •         Naklejki na witryny i auta – będą świetnym rozwiązaniem dla firm, które posiadają sklepy firmowe oraz auta dostawcze. Wydruk naklejek pozwala na przygotowanie dowolnego kształtu oraz kolorystyki dlatego warto przygotować taki projekt, który będzie kojarzył się tylko z naszą marką
  •         Dekoracje – naklejki samoprzylepne doskonale sprawdzą się jako dekoracje ścian oraz mebli. Dodatkowym atutem jest możliwość szybkiej ich zmiany według własnych upodobań
  •         Ozdoby do opakowań produktowych – naklejki firmowe pięknie mogą uzupełnić nasze opakowania firmowe. Tego typu naklejki mogą posłużyć jako zamknięcie do pudełek lub pomoc przy klejeniu papieru ozdobnego.

Naklejki reklamowe mogą mieć dowolny rozmiar oraz kształt. Całość projektu musi być dopasowana do celu jaki mają spełniać oraz powierzchni, gdzie planujemy je przykleić.

Naklejki firmowe – na co zwrócić uwagę przy projektowaniu

  •         Wielkość oraz kształt – zależą przede wszystkim oraz celu jaki mają spełniać. Możemy przygotować niewielkie naklejki tzw. „wlepki”, które będziemy rozdawać klientom lub naklejki w większym rozmiarze na witrynę lub auto
  •         Treść – ilość tekstu, który chcemy umieścić na naklejce samoprzylepnej zależy oczywiście od jej wielkości. Na małych możemy pozwolić sobie tylko na nazwę firmy i dane kontaktowe, na większych możemy dodać hasło reklamowe, zachęcenie do działania lub informację o promocjach
  •         Grafiki – muszą przede wszystkim przyciągać wzrok i zapaść w pamięć. Niezależnie od wielkości naklejki odbiorca będzie na nią patrzył najwyżej kilka sekund. W tym czasie musimy wzbudzić w nim zainteresowanie naszą firmą
  •         Kolorystyka – koniecznie musi współgrać z kolorystyką naszej firmy.

Naklejki reklamowe dają ogromne możliwości. Są świetnym nośnikiem reklamy. Dobrze zaprojektowane oraz wykorzystane w sprytny sposób staną się nieocenionym pośrednikiem pomiędzy nami, a odbiorcami. Można je zlecić do druku tutaj.