Parasol nie tylko chroni przed deszczem

Parasole z logo to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Ocieplenie klimatu, które ostatnio ma miejsce coraz intensywniej powoduje, że w zimie częściej borykamy się z deszczową pogodą niż ze śniegiem. W ostatnich latach w lecie również częściej pada. To daje nam idealną okazję do wykorzystania parasoli jako nośnika reklamy.

Jaki powinien być dobry parasol reklamowy

Najważniejszą cechą parasola reklamowego jest jego użyteczność. Nie jest to kolejny gadżet reklamowy, który klient porzuci chwilę po otrzymaniu. Jest to bardzo sprytna reklama, ponieważ klient nie musi na co dzień pamiętać o naszej firmie, natomiast wystarczy, jedno użycie parasola i od razu przypomina sobie o naszych usługach lub produktach. Dodatkowo przemieszczając się, z naszym logo w różnych miejscach, właściciel parasola prezentuje naszą reklamę w sposób zupełnie naturalny.

Powierzchnia parasola jest na tyle duża, że możemy na nim umieścić co tylko zechcemy. Świetnie będą prezentowały się logo firmy wraz z hasłem reklamowym, dane teleadresowe, informacja o koncie w mediach społecznościowych. Tylko od nas zależy co zdecydujemy się zaprezentować na tym gadżecie reklamowym.

Parasole możemy wręczać klientom, rozdawać na targach lub szkoleniach. Również świetnym pomysłem będzie wprowadzenie do naszej oferty parasoli z logo. Jest to produkt, który zawsze będzie potrzebny, a dzięki temu zawsze będzie się świetnie sprzedawał.

Jak obrandować parasole

Obecna technologia produkcji gadżetów reklamowych daje nieograniczone możliwości dopasowania produktu do naszych potrzeb. Wystarczy wybrać projekt, który spełni wszystkie nasze oczekiwania oraz będzie w odpowiedni sposób prezentował naszą firmę. Wielkość parasola, sposób otwierania, rodzaj rączki, kolor, rodzaj materiału – to wszystko daje nam możliwość stworzenia wyjątkowego projektu, który będzie unikatowy i będzie kojarzył się tylko z naszą firmą.

Projektując parasol z logo musimy wziąć przede wszystkim pod uwagę branżę, w której działamy. Firmy specjalizujące się w obszarze mody, grafiki lub innych twórczych branż mogą pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa, żywe kolory, ciekawą grafikę, rzucające się w oczy hasło reklamowe. Natomiast zupełnie inaczej zaplanujemy realizację parasoli dla np.: kancelarii prawnej. Wtedy parasol powinien być stonowany i bardzo elegancki.

Tak jak w przypadku każdego gadżetu reklamowego najważniejszy jest dobry projekt. Jeżeli dobrze przemyślimy każdy szczegół oraz wybierzemy firmę, która wykona perfekcyjne odwzorowanie naszego planu i wykona parasole na najwyższym poziomie, możemy mieć pewność, że będą one świetnym nośnikiem reklamy przez wiele lat.