Projekt kalendarza trójdzielnego

Kalendarze to jedna z najlepszych i najskuteczniejszych form reklamy dla każdej firmy.

Druk kalendarzy daje nieograniczone możliwości, jednak żeby kalendarz spełniał dobrze swoją funkcję musimy koniecznie przygotować świetny projekt. Musimy mieć pewność, że będzie on oddziaływał we właściwy sposób na potencjalnych klientów, a co za tym idzie będzie skutecznym nośnikiem reklamującym naszą firmę lub nasze produkty.

Druk kalendarzy

Oferta druku kalendarzy jest bardzo szeroka. Należy dobrze przemyśleć, który rodzaj najlepiej sprawdzi u osób, które będziemy chcieli obdarować. Najbardziej uniwersalną opcją są kalendarze trójdzielne. Ich największą zaletą jest fakt, że sprawdzą się w każdym biurze, firmie, w domu lub warsztacie. Możemy być pewni, że zostaną docenione i wykorzystane przez każdą osobę, niezależnie od wykonywanego zawodu.

Układ kalendarza trójdzielnego

Kalendarze trójdzielne zapewniają sporo miejsca na notatki oraz dają możliwość zaznaczenia ważnych dat. Jeżeli taki kalendarz jest świetnie zaprojektowany, poza użyteczną stroną, sprawdzi się równie dobrze jako piękna dekoracja pomieszczenia.

Głównym celem obdarowywania klientów tego typu kalendarzami jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki oraz dotarcie do jak największej ilości potencjalnych klientów. Dlatego przygotowanie i zaplanowanie dobrego projektu to podstawa.

Najważniejszą kwestią jest wybór dobrego zdjęcia, logo firmy, hasła reklamowego oraz innych, przydatnych informacji o firmie, które chcemy umieścić na głównej części kalendarza. Druk kalendarzy daje możliwość pełnej personalizacji dlatego tylko od nas zależy co na nich umieścimy. Należy jednak pamiętać o tym, żeby projekt, mimo wielu elementów był przejrzysty. Zbyt duża ilość grafik, tekstu, źle dobrane kolory sprawią, że potencjalny klient zrezygnuje z zapoznania się z naszą ofertą już w pierwszej chwili. Natomiast świetny, spójny i przejrzysty projekt w krótkim czasie przyciągnie wzrok i zapadnie w pamięć.

Korzyści z druku kalendarzy

Kalendarze, z racji tego, że są bardzo uniwersalne, sprawdzą się jako podarunek dla stałych klientów, jako dodatek do zakupów dla nowych klientów lub jako materiały promocyjne na różnego rodzaju targach, konferencjach lub szkoleniach. Możemy je wręczać osobiście lub wysyłać na koniec roku jednocześnie przypominając klientom o naszych usługach lub produktach.

Po zawieszeniu kalendarza informacje o naszej firmie będą towarzyszyły obdarowanym osobom przez cały rok. Dzięki takiej możliwości jest to rodzaj nienachalnej, a jednocześnie bardzo skutecznej reklamy.